Twój koszyk jest pusty
Kontynuuj zakupyPytanie: Kiedy mogę spodziewać się mojego zamówienia?
Odpowiedź: Średni czas dostawy wynosi 5–10 dni. Nasze produkty wysyłane są bezpośrednio od dostawcy do Ciebie. Dzięki temu unikalnemu modelowi biznesowemu możemy znacząco obniżyć koszty magazynowania i transportu, a produkty oferować w niższej cenie niż konkurencja oraz pokrywać koszty wysyłki we własnym zakresie.
Pytanie: Minął przewidywany czas dostawy, gdzie jest moje zamówienie?!
Odpowiedź: W 99% przypadków zamówienia dostarczane są w przewidywanym czasie. Niestety czasami może się zdarzyć, że przesyłka opóźni się w procesie dostawy. Status swojego zamówienia możesz sprawdzić pod tym linkiem: LINK DO ŚLEDZENIA ZAMÓWIENIA Jeśli 3 dni po przewidywanym terminie dostawy nadal nic nie otrzymałaś, skontaktuj się z nami.
Pytanie: Brakuje kilku produktów w moim zamówieniu, dlaczego?
Odpowiedź: Ponieważ współpracujemy z różnymi dostawcami, produkty mogą być wysyłane osobno. Jeśli w Twoim zamówieniu brakuje niektórych artykułów, zazwyczaj dotrą one w ciągu 2–3 dni. Przepraszamy za niedogodności.
Pytanie: Jakie są koszty dostawy?
Odpowiedź: Koszty wysyłki zamówienia pokrywamy my.
Pytanie: Nie jestem zadowolona z mojego zamówienia, czy mogę je zwrócić?
Odpowiedź: Tak. Każde zamówienie możesz zwrócić do nas w ciągu 14 dni bez podania przyczyny.
Pytanie: Chcę zwrócić artykuł, co powinnam zrobić?
Odpowiedź: Jeśli nie jesteś zadowolona ze swojego zamówienia, możesz je wymienić lub zwrócić w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. Produkty muszą być odesłane w stanie oryginalnym, z dołączonymi metkami i etykietami. Towar nie może nosić śladów użytkowania. Zwrot musi być zawsze wysłany z numerem Track & Trace. Nadawca ponosi pełną odpowiedzialność za przesyłkę. Po otrzymaniu zwróconych artykułów zwrócimy kwotę zakupu na Twoje konto w ciągu 14 dni. Kliknij tutaj, aby pobrać formularz zwrotu.
Pytanie: Gdzie znajdę mój kod Track & Trace?
Odpowiedź: Na tej stronie LINK DO ŚLEDZENIA ZAMÓWIENIA możesz wpisać swój adres e-mail oraz numer zamówienia, aby śledzić swoją paczkę.
Pytanie: Kod Track & Trace nie pokazuje informacji, dlaczego?
Odpowiedź: Od momentu, gdy paczka dotrze do firmy kurierskiej, informacje Track & Trace stają się dostępne. Pamiętaj, że może wystąpić pewne opóźnienie zanim dane będą widoczne.